Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.


Assalamualaikum diucapkan...
semoga korang yang membace ni dipayungi rahmatNya..amin...

Skang ni aku kat umah laa....tengoh cuti...aku nk cite sal marin jewr...oleh sbb x de pe2 nk ditulis...marin..ade sket ucapan drpd pihak lelaki n pompuan..kes nk beraye r...ucapan bagi pihak lelaki disampaikan dengan penuh wibawe oleh yb syed nazirul harith..ucapan bagi pihak pompuan pula disampaikan oleh yb atikah...penolong klas....

antara intipati ucapan yb syed adelah semate-mate nk meminta maaf kepada pihak pompuan ats sgale kesila
pan n keterlanjuran yang tlah dilakukn scare x sngaje mahupon scare sengaje lagi mengsengajakan....paham2 r...

intipati u
capan yb atikah mat rani pula lebih kurang je ngan ucapan yb syed tu...meminte maaf gak, tp mewakili pihak pompuan memnte maaf kpd pihk lelaki ats sgale kesilapan yg tlah dilakukan scare sngaje mahupon sngaje...yb etikah pon memnte maaf ats kesalahan mengumpat...bese r...x saboh korang x pnh mengumpt mane2 plajo lam klas ni..aku scare individu pon mengakui aku banyak ngumpat..

entahlaa...mcm2...xpe..mari kite same2 maaf memaafi antare satu same len...buat pe simpn dendam lame2?? skejap2 je...kalu simpn dendam pon..luahkn je ke org tu...biar dendam kesumat tu terleps...n jgn melepsknnye kpd org yg saloh...

aku scare individu mahu menyusun jari memohon maaf ats sgale kesilapan....kesilapan mnulis sehingga menyebabkan org len berase ati ke...gane2 ke...maaf deh??aku pon mahu memohon maaf thadap fizah n fieqa...smoge korang memaafkn aku....

kalu tengok bawah post ni ade 1 post..hmm...fakhriah laa wat ni...ade video sket....aku arap korang enjoy r ngan vid tu....trimas fakh sbb wat...

tu je laa...
sekian n assalamualaikum....
omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home