Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum...salam sejahtera.......
smoga korang berada lam keadaan yang harmoni lagi mendamaikan jiwa....bersame ngan keluarge yang disayangi.....



Hari ni, 29 ogos bersamaan 28 syaaban...rasenye laa..erm....kalu 28 syaaban tu...x lame laa nk pose...ho laa...mmg la x lame gi nok pose...tapi...stau aku laa...konsert avril akan diadekan kat stadium merdeka....ari ni laa...jumaat, 29 ogos.....mase nok pose ni la baru nok wak konsert...bodo ke guane??



okay...habis cite avril tuh...wak srabut pale otok je...kite cite psal ramadhan ek...??perkataan ramadhan tu bmaksud panas terik...ho laa...bulan ni special skali...mane ade bulan slain bulan ni yang diwajibkan bpuase padenye?? quran pon diturunkan pade bulan ni...solat terawih pon hanye ade pade bulan ramadhan...lailatul qadar lagi....fuh..banyoknye kelebihan ramadhan ni...

k, aku rase bulan ni amat istimewa laaa....btuah la kite hok dapat menempuh ramadhan....smoga selepas ramadhan ni, kite dapat menjadi seseorang yg lbih baik dr sebelomnye...aku gok arap kite x jadikan puase sbagai alasan ntuk wak mende2.....kalu kite tengok sejarah, nabi Muhammad pon bperang pade bulan puase...tapi imn mereka amatlah teguh..mmg x tlawan ngan iman kite...x usah berangan laa nk iman staraf ngan nabi Muhammad dan para sahabat...MUSTAHIL!!

ho laa...mmg la mustahil...kite duk zaman mnde??banyok cabaran yang mendatang...khususnye thadap kite umat Islam....okay laa...kalu aku tlebih sembang...mintok maaf...huhuhu...

hmm..idea dah mati...aku rase lbih baik ak berhenti stakat ni je....kalu aku ade mase....InsyAllah aku akan tulis lagi laa...okay..skian...

Sekian...smoga berada di bawah payungan rahmatNya..
omar_101194











0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home