Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuh...
hmmm...aku arap korang brade lam keadaan yg harmoni dan tenteram...aku arap korang tengoh happy ngan keluarge...

okay...ari ni aku nk bawak 1 citer...ttg lakonan yang dibawekan khas dr klas 2 ikhlas...ye!!live...hmmm...cite ni melibatkan 2 puok...1, puok lelaki 2 ikhlas yg melakonkan ngan baik..2, puok perempuan 2 ikhlas yang x bjaye melakonkan ngan baik...ape2 pon...tahniah diucapkan krn bersungguh-sungguh.......


sbenarnye, kdue2 puok ni melakonkan lakonan bdasarkan novel timulak kapal perang....by azmah nordin....kover depan ye camni laa...okay..kite cite pasal lakonan yang besshh dulu laa...ye laa...beshh dlu laa...hmm....lakonan ni mmg x dirancang dengan baik...org laki mmg malas nk blakon...kes pompuan laa...kate over laa...ape la...macam2...walaupon malas...lakonan ni tetap besshhh...mantop!!...kalo korang tengok..korang musti thibur punye...besshh...mmg lawok...gelepor ske...fuh...


lakonan puok2 pompuan lok.....nok kabo sdap x sdap gok...nok kabo x sdap ngat pon sdap laa jugok.....erm...aku rase laa..mereke ni x punye kerjasame yang erat...bayang r.....dok sdap langsung..xmantop....suare pon slow.....mmg bosan laa.....pastu..ade laa alasan...."Kalu x dok laki mungkin leh berlakon dengan baik lagi,"kate mereka...ye ke??x tau la...sdiri mau ingat laa....aku tengok..diorang ni blatih ngat...sampai mase blakon..hmm..hampehh...


Argh..pe2 argh...haha..lakonan pompuan2 habis dikritik..lakonan lelaki lok...dipuji2...haha...hmmm....kirenye..lakonan ni pon gagal laa...macam lakonn sblom ni la oleh pompuan...adooo....hmmm...pe2 pon...selamat berpose!!slamat menyambut hari kemerdekaan....hmm.....


skian saje wat waktu ni...idea dah kering....tangan dah lenguh menaip....fuhh... jadi...sbagai last words...aku nasihatkan pompuan spaye mengambil klas lakonan speti yang dicadangkan oleh salma kite...smoge panjang umo dan sehat slalu!!

sekian,
omar_101194

3 Comments:

  1. Ema said...
    Perli nmpak..
    OmRiz said...
    hahaha....mmg perli pon...
    azmah nordin said...
    salam tuan rumah .. hehehe... tahun depan dah tukar buku baru... buku org lain pula.. timulak kapal perang tu kan sejarah, nak buat mcm mana kan.. begitulah keadaanya.. hehehe.. kasihan anda yg kena baca berlang kali.

    senang2 nanti, sudi2kan la dtg ke blog saya di http://azmahnordin.blogspot.com

Post a Comment



Newer Post Older Post Home