Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.



Assalamualaikum...






Di sini aku ingin mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri wat sume pengunjung blog ni amnya dan ahli2 klas ni khususnya...

Jadi sperti bese r..kalu ade org wat speech ari raye musti disambung ngn ayt ni kan " maaf zahir dan batin"...

jadi...aku scare individu mahu memohon maaf terhadap sume penguni 2 ikhlas 2008...mungkin ade yg terase ati sbb tulisan aku...kan aku ni sorang manusia...selagi aku bergelar sorang manusia..aku akan ttp melakukn kesilapan antare sengja atau tidak...tp aku nk mntk maaf ngn hafizah r...aku 'TER'conteng kertas die...
Aku pon mahu memohon maaf thadap sume pembace blog ni..(kalu ade laa)..kalu korang ade x puas ati ke..korang leh suarekan..aku sdia mndengarnye...

kalu ade antare kite yg x puas ati ngn aku...mari r kat tmpt aku...leh kite bincang sesame...jgn simpan lam ati je..kalu lelame lam ati tuh..leh jadi barah korang tau??kalo korang tau..bagos r...kalu x...korang kene tau mende2 gini....

Ala korang..kalu korang ade dpt banyak2 duit raye tuh..korang kene r bagi sket ke aku...korang top4 ke aku tu dah bleh dah...ala...bkn sokmo leh top4 ke kengkawan....

hmmm..aku x tau aku nk ckp mende gi...aku rase ckop r stakat ni...xplu blebel panjang2...kan??ke guane??jadi...speti dijanjikn..password akn bertukar...dan..aku x de menerime ape2 pmintaan kate laluan stakat ni ntuk menulis dedikasi ucapan raye...aku deng2 dr tengku..t shirt dah sapa doh..cume masaloh sket..masaloh mende tuh??entah..tanye beliau sdiri r...

sekian, trimas sbb membace...
omar_101194

6 Comments:

  1. Anonymous said...
    saloh tulis ke sengaja.....
    OmRiz said...
    sengaje menguji bakat menconteng..hmmm...
    qd said...
    mu conteng ngan saper?
    OmRiz said...
    cnteng ngn mu r...
    wak tanye..cisss..
    Anonymous said...
    qd bolok sokmo!!!
    Anonymous said...
    mmg pun

Post a Comment



Newer Post Older Post Home