Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

| SAMBUTAN HARI RAYA |


Assalamualaikum...



gambor di bawah ini ditangkap sempene sambutan hari raye peringkat sekolah pade 7 Syawal 1429 H..pade hari berikut banyok makanan yg dibawa oleh pelajor kelas ning....tp kebanyakannye habis awal sebelum sambutan...n td nampak ramai lg yg bawa kamera...kalu buleh share ahh...

pelajar paling rancok dlm kelas...


sebelum makan....layan dulu...

mung tengok piyer tuh???....sedih jer...


Ape kes ni??

selamat hari raye...



suke sangat...no tepon kedekut!!!!


rajin ngat....



mesyuarat...



sedap x iman??
na'im_milan

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Jadi...sbagai penulis a.k.a. pengendali blog nih, aku nk komen gak laa ttg smbutn hk baru blangsung xdi..aku rase cam x sdap langsung smbutn xdi...boringgg....xde penarik langsung....huh...ms jamuan lok...mmg bolok r...aku rase baik wak lam klas2....xbolok n plaja2 leh ziarah klas2 len...hmmm....tp wak lam dewan tuh...fuh..bolok....tp kalu korang rase sdap wat lam dwan gitu..aku x leh ubah persepsi korang....tp..ingin aku tegaskn...wat lam dewan gitu X BEST!!

ade hk komen gambo x ckop...oooo...x ckop ye...xpe2..kite tmboh lagi gambo tu..ade banyok gi tuh...tinggal nk upload gi...kite tunggu n lihat saje...

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home