Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

:: ni je laa gentlemen yg mghadirkn diri ke majlis tu..ade beberape org gi kat blakang kamera::

:: tengku memaut Iman yg tgolek akibat...makan tlalu banyak!!muahahaha kite gurau2 je...::


:: menatap akhbar yg mnyiarkn brite yg lbih gmpk dr smbutn kat skul..::


:: bincang ttg...??::

:: Si TPM...mahal lesong pipit ye tuh...::

:: korang layan mende tu reramai??::

:: dyeorang...entah...??::


:: nmpk runsing n confius je sal??::


:: masih mampu tsenyum smase...TIDO??..hahah..gurau2 je tengku eh??::

:: berkerut-kerut....tengok mende tuh? ::

:: hei..knk2 riang ane ssat ni?? ha nas...snym r cam knk2 riang nih..xusah masam je muke tu...::

:: hmmm...::

::bincang mende 2 orang tuh?? sorang lesong mahal...sorang gi?? no tel mahal...::


:: Ya Allah..ampunilah dosa2 kami..lindungilah kami...Amin..::


:: haih!! rmbut sape pnjg ngat ni?? balik gunting r..xpasal2 kene nom 2 kan...::


Sekian saje la...ade bnyk gi gmba..tp aku x tau nk upload yg ane...hk ni je laa aku upload...nanti aku upload lg r kalu ade mase...

omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home