Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Perpindahan pelarian2...

Assalamualaikum...
nmpknye kite btemu lagi...slamat dtg kpd sume plawat...smoga diberkati Allah...

Ari ni aku cume nk mlaporkn ttg ppindahan plajo2 klas ni je....tu je...hnye hal tu je...jadi..kami bpindh dr klas kami ke klas 3 furqan..korang tau x klas 3 furqan tu kat ne?? kalo x tau..carik sdiri r...malas aku nk suap lake ke korang...

jadi..faktor ppindhn kami pad ari tsebut bkemungkinan sbb PMR akn mnjelang...x silap aku 13 okt ni PMR mnjelang....jadi..di kala ni, aku mngmbil kesempatan mngucapkn slamat maju jaya kpd sume calon PMR...

memule tu..mmg r klam kabot..bese r..plarian kan...pastu..lame2...biase r...pastu ade org pompuan bri cadangn yg entah pe2 entah...skati ye r...mlngnye..cdangn tu x dilayan oleh pihak llki....padan muke korang!!!!hahahaha....

kami dijngke duk di klas ni slame 1 minggu je...hmmm...ok r sminggu tu..xleh lelame...sminggu tu dah ckop lame...

tu je laa aku nk lapor...
sekian n trimas sbb mmbace...

omar_101194

10 Comments:

  1. Ema said...
    Patut TERIMA cadangan 2!!

    p/s:kami bukn pelarian la..
    naim_milan said...
    nk buat ape x pnting pon!!!
    OmRiz said...
    nope~~~
    cdangn tu DITOLAK...
    nk tanye je..bkpe pompuan klas ni ske ngat prasan?? bkn nk kabo salma prasan, tp ramai hok prasan...

    p/s: bkn kami, kite laa..
    naim_milan said...
    x tahulah....mcm kene queen control je laki ni....
    Ema said...
    ~_~
    al-khawarizmian said...
    waaaa...
    byknye prob bdark klas korg heh..
    hohoho
    naim_milan said...
    al-khawarizmian ko niey saper ah???buat gngu jer....
    .: | OrS | :. said...
    well alkhawarizmian...without probs, we can't be mature, so through probs, we can get know each other better...get it?? i dont believe ur class dont hav probs at all...well..i hope u can send my regards to ika n nadhirah, both of them are my ex-classmates..n tell them to attend our reunion on 15th nov..
    al-khawarizmian said...
    eh jgnla serg aku..huargh3...
    huhuhuhuh
    muslimat94 said...
    al-khawarizmian.......ney fairuz eh.........

Post a Comment



Newer Post Older Post Home