Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum…


Aku arap korang sume lam keadaan yang baik n gembira n bahagia di samping mereka yang disayangi….memakmurkan kehidupan dunia disamping beribadat kepadaNya…


jadi..aku menulis ni bkn nk membebel ke, mende2 ke, aku nk bawak 1 cite…1 cite je...kalu korang xnk dgr x pe r…aku pon malas cite bnornye…tapi x pe r…oleh sbb blog nih dah lame x bgerak…aku gagahi gak ngn kudrat yang ade,,,aku mnulis gak kat sini…nk arap ke org lain…tunggu ari raye r baru wak post…huh!!


aku nk cerite berikutan ppindahn yg blaku bebaru ni…tmpoh sminggu kami mnumpang dah tammat…jadi..aku tanye syed ape prasaan mu ble nk pindoh balik ke klas mule ni??pastu,, syed kabo ye rase x mboh pindoh rase…dahla kene bawk banyk barang…klas ni mmg kedudukan strategk doh…


tu komen syed r..bagi org len, lbih krang r…bag llki, sume cam brat ati je nk pindoh mule…mnkin bkn sume kot..ade r sbilngn nk pindoh mule…kadang majoriti x nk…


bg pompuan lok, aku x tau…ak x pnah tanye…sbb kat skul kami, pgaulan pompun-llki dihadkan…mnkin bhubung kot tenet je kot…

cite aku tammat kat sini je…

skian,

trimas sbb bace,

omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home