Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum....

Aku arap korang brade lam keadaan tnang, gembire n hepi2 slalu....di bawah payungnNya...

korang nmpk x pbezaan mase korang memule bukak blog ni??ape komen korang??sesungguhnye, aku amat plukan komen korang demi memperbaikkan lagi blog nih...aku arap korang akn wi komen yang membine...bkn yg bdesit...kami x plukn komen yg berdesit....korang ade paham??kami cume plukan komen yang membina...

jadi...aku arap korang akn wi komen yg membine r...

sekian.,..
trimas sbb bace..
omar_101194

14 Comments:

  1. Anonymous said...
    Hmm..nice..yg nie dh okey...namun cube lg mencari template yg lbih baik..
    Anonymous said...
    i hope you go to:blogspottemplates.blogspot.com
    ntuk cari templates hok lbih baik..
    OmRiz said...
    aku try doh r...aku try donlod tapi x de pe2 yg blaku...huh...frust aku...mmg gile r...templates kat situ mmg cun2 r...

    by the way, thnxx 4 da comment yaa...
    Anonymous said...
    kalu x le c2 mg g ah kat rtube...hehehe....
    Anonymous said...
    huhuhu...
    mu r layan situ...aku baik...
    ade cadngn len??
    Anonymous said...
    cdngn lain tu x dok...tp sape yg sebarkn lmn web tu ah????budok tu baik ke.."tengok muke baik tp..perangai hampeh"cube teke sape kate kat mg g2???
    OmRiz said...
    hmmm...sape kate gtu ek??mu knl ke sape??ntah laa...
    Anonymous said...
    x kn mg x knl kot??!!!qd lover...
    OmRiz said...
    ak taw doh laa...
    saje je wak bengong skali skale...ape prob die ye smpai ye kate gtu ke ak? huh...
    QD said...
    This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous said...
    f****_lover thu kot..sdp sgt ngate kat kite..MBO...parok..
    OmRiz said...
    woooohhh...gile2...MBO??woooiiii!!!!..
    bengong pizah ni....jgn kabo gtu...
    Anonymous said...
    mg kate kat fizah ke kat fizah_lover????!!!!
    OmRiz said...
    pizah_lover...
    tp cntenye xpnah bbalass!!!...huahuahuahuah...

Post a Comment



Newer Post Older Post Home