Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum w.b.t...
slamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak...

aku nok kabo ke korang....ari ni(khamis) merupekan hari bkabong bagi klas ikhlas ni....korang tau x knape?? ari ni laa....sume org lam klas ni nmpk lembik lake...org puan ngan care pompuan, lelaki lok ngan care tersendiri...alah...sume ade cara tsendiri laa katekan...

hmm...mmg bosan laa ari tu..aku rase ari tu laa hari paling bosan lam sejarah 2 ikhlas...bayang r...cikgu pagi..masok..pastu x blaja pown...rezab unggoh..kalu aku tau gitu mmg aku x mari skolah...


stakat tu je..pe2 pon...smoge bgembire ngan kluarge tersayang...
aku hajat nok kutip sume emel org klas ni..hok mane2 ade laa...
pastu..x dpt kerjasame...aku pon malas laa....

adios...
salam...
omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home