Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum warahmatullah..
slamat bpose dan slamat bbuke aku ucapkn ke sume pengunjung...

tengok tajok tuh...prang boss...prang....biase la...kalu prang ni...biasenye melibatkan opposite gender laa....baru je takdi ade 1 peperangan melibatkan klas ni laa...laki vs pompuan...aku xmboh laa mnceritekan ngan lbih lnjut ttg peperangan ni...

::prang..prang...tembak...trrrrrr::

::duuuummmmm::

fuhh..kalu aku ade kamera mase tu..mmg aku tangkap r...korang tau x??fuh..rapat orang pompuan ngan llki baloh...tapi...lps lbih krang 24 jam pristiwe ni blaku...nampaknye....stakat pemerhatian aku laa ari ni...prang ni dah abis dahhh..kdue2 pihak dah bdamai...heheh....biase laa...perang..pastu damai...pastu prang lok...pastu damai...argghhh..pe2 je laa...


::perdamaian::

gitu je la post kali ni...aku kabo doh kanggg...aku x mboh ulas lbih lanjut...atas masaloh2 yang timbol laa...lagipon..awok2 klas ni x mboh disiarkan lam blog nih...patot siar laa...baru gempak!!..hahaha...

pade post yang len...mungkin aku akan menulis ttg busday puok2 klas nih...tarikh hari lahir memasing laa...

tu je laa...
Assalamualaikum...

2 Comments:

  1. muslimat94 said...
    wei,x leh kew owg lakie kejesame ckit dgn owg poan??sj jew komen...lalala
    OmRiz said...
    ceh..owg lkie kerjesame ngan pompuan ke owg pompuan kerjasame ngan owg laki?? sdiri mau ingat laa beb...deme ni syuk kan??

Post a Comment



Newer Post Older Post Home