Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

Assalamualaikum w.b.t....
korang pekabor??

slamat berpose dan slamat berbuke buat sume...
korang makan sahur mende tadi??haha...

ni..aku nk tanye ke sume...masihkah korang ing
at kpd sorang cikgu kite ni...cg yg menggantikan cg jailatul smase beliau cuti bersalin??siapekah name cg yg menngantikan beliau itu??baiklah...kalo korang masih x ingat...biar aku ingatkan....name beliau ialah cg wan...atau cikgu syadie...korang nk panggil hk ane se??bleh lake...

seperti yg tlah dikabo..beliau ni menggantika
n cg jailatul smase cuti bersalin....kalo korang masih blom ingat wajahnye...mari sini tengok molek gambo beliau...

.:bear kesayangannye:.
.:menongkat dagu laa tu:.

.:tips ntuk menengok gambo ni...terbalikkan monitor anda:.
.:faeces of syadie...eh..faces of syadie..haha:.
.:jangan tiru aksi ni..krn ia bleh membuatkan anda dicium oleh bear:.


aku rase ckop laa 4 keping gambo tu..bkn stakat cukop..lbih dr cukop tau x??kalo korang ade friendster n bhajat nk meng'contact' beliau...sile la ke:
http://profiles.friendster.com/26385235
hmmm....kalu korang nk nombor enset beliau..tanye sdiri kat beliau...aku x tau...haha...

tu je la...
slamat berpose...slamat berterawih n bla bla bla lagila...
omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home