Blogger Template by Blogcrowds

Sila lawati family2ai.ning.com untuk mengikuti isu-isu semasa 2ikhlas 08. jika anda tidak mempunyai akaun dan merupakan bekas pelajar 2ikhlas 08 serta berminat untuk menyertai laman tersebut, sila tinggalkan emel anda di shoutbox itu.

| t shirt 2 ikhlas...|

Asslamualaikum w.b.t...
smoge diberkati Allah...

herm...oleh sbb x de pe2 nok ditulis...n aku nk tulis gak sesuatu di sini...aku mahu bangkitkan soal t shirt kite....t shirt ni di jangke siap pade sbelom raye dan akan diagihkan pade slepas ari raye...arap korang bsabo laa...kalo korang ade pe2 masaloh..leh uatarekan masaloh anda kpd tg zahirul...tp kalo lorang nk sroh die bayo...sori...sdiri tanggung laa...

erm....kite ckp sal harge lok..ingat muroh ke t shirt nih??snarai harge (seingat aku laa...)

baju lengan pendek, kolar bulat : RM 29.00
baju lengan panjang, kolar bulat : RM 31.00
baju lengan pendek, berkolar : RM 31.oo
baju lengan panjang, berkolar : RM 33.00

hoh...hok ane se hok korang??...kalu korang nk tengok designnye...mari sini..tengok molek2...


.:ni design depan:.

.: ni design belakang:.

hmmm...abis doh sal t shirt nih...aku nk membelebel lok...nmpknye skang aku dah trime komen2 drpd puok2 klas ni mengenai tulisan aku lam blog nih laa...majoritinye komen ttg post yg bertajuk 'coret2 2 ikhlas'...kan aku ade selitkn skit unsur2 penggelaran kat situ...so ade org kabo aib la...ape laa....doh pastu aku tanye doh nk uboh gane??ye kabo..entah??huh...doh camne aku nk tau ke-c-8 aku??

x pe laa...kalu aku ade kesempatan n pluang n ilham...aku kan ubah laa...tp skang x der lagik...ok..aku mmg plukan komen membine dr kalian....hope korang akan memberi komen yg membine...jgn komen yg entah ape2!!~~~...

k laa...stakat tu aje...smoge jumpe lagi...
bangun sahur tu..kerna sahur tu banyak manfaatnye...
skian...
omar_101194

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home